Torsdagen den 1/5 - 2008

dDå va det ny månad igen... Ny månad - massor med nya dagar att fylla och nya roliga mål att nå...

Idag har vi varit hos min familj för min älskade mamma fyllde år.. Vi fick världens goaste mat, tårta, muffins och annanaspaj så nu känns det nästan som att jag rullar fram... Fannie och Oliver hade det jättekul med bus och mys med mormor och morfar och när vi skull åka hem så sa hon till mormor.. " Mormor vet du att jag älskar att vara här" min lilla gostjej... Synd att dom bor så långt bort, annars hade vi varit där varje dag.. Tack mina älskade föräldrar för att ni finns och för en mysig dag!

Dagens outfit:
Svart linne H&m, Jeans H&M, Kofta Lindex och halsband m295...


Vad har du gjort idag?

Kommentarer
Postat av: Mikke

Du verkar vara en skön mamma! Jag själv har också barn. En riktig sötnos han också.



Snälla, hjälp mig att stoppa DXM. Kolla in min blogg och skriv på namnlistan.



Jag har förlorat två i min närhet pga den här skiten!

2008-05-02 @ 01:30:37
URL: http://litotes.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad mysigt! När jag får barn känner jag att jag vill bo ganska nära mina förldrar & svärföräldrar, det är så mysigt att umgås! Vad kul att du gillade min kjol! Nej, det är inte alls länges sedan jag köpte den! Hittade dne i Stockholm i helgen på Oasis. Inne på Souk gallerian, men jag såg den även nere på Biblioteksgatan tror jag! Jag är jättenöjd med dem!

2008-05-02 @ 07:29:51
URL: http://lindajohannacaroline.blogg.se/
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Sött linne! :)

2008-05-02 @ 09:48:10
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0