Söndagen den 16/3 - 2008

image1587

Mysig söndag precis som det ska vara
. Fört så va vi och handlade mat och andra nödvändigheter, sen va vi ute på tomten och krattade och planterade lite blommor, sen så kom ett par vänner över på fika (jag bjöd på friterad banan med glass) och sen så kom svärmor för att vi skulle titta på en till lägenhet åt henne..
EN dag full med aktiviteter precis som det ska vara ;-)
Nu sitter jag här ensam (alla andra sover) och pluggar , för imorgon är det tenta och inlämning...

Dagens outfit: Svarta jeans med dragkedjor H&M, Svart linne med spets H&M, grå kofta MQ, Oranget armband Kyssjohanna och klocka Tritoni

Vad har du gjort idag? Några planer för kommande vecka?
Kommentarer
Postat av: sofia

tack så mycket. tycker klänningen är så fin men har ännu inte bestämt mig om jag kommer ha använding för den. :) godnatt!

2008-03-16 @ 22:43:52
URL: http://souffi.blogg.se
Postat av: Sandra

Haft en mysdag med massa godis o gott =)
I veckan blir det massa pluggande fram tills pojken kommer på Torsdag!

2008-03-16 @ 22:51:53
URL: http://sandiiie.blogspot.com/
Postat av: Sofia E

Du som hittar så mycket roligt, från butiker och webbutiker...Kan inte du göra något om svarta vårjackor i massor :) En svart jacka är ju något vi alla säkert behöver minst en utav.

2008-03-16 @ 23:07:52
Postat av: Jeanette

Åh vilka snygga gardiner!
Får man fråga vart du har hittat dom?
Skulle passa perfekt hemma i vårt vardagsum....
;o)
Ha en bra dag!
/ Jeanette

2008-03-17 @ 08:02:36

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0