Torsdagen den 19 juni - 2008

r
Dagens outfit: Kofta Merde, Linne Gina Tricot, Jeans M by M

Idag skulle jag ha åkt till stan och handlat födelsedagspresent men det får på lördag istället. Kände att det skulle ha blivit för stressigt eftersom att jag skulle till dagis och ge presenter också. Jag måste vara världens löjligaste, för idag när jag hämtade Fannie på dagis (det va hennes sista dag på det dagiset, börjarpå ett nytt i höst) och sa hejdå till fröknarna så va jag nära att brista ut i gråt flera gånger men jag lyckades hålla mig.. en liten stund iallafall.. för när jag kom utanför grindarna så kände jag hur tårarna rullade ner för mina kinder... Fannie har haft dom bästa fröknarna man kan tänka sig och vi kommer att sakna dom så in i bomben.. TACK för allt!

Nu blir jag sentimental igen, så det är nog bäst att jag går och lägger mig=)

Sov gott mina underbara läsare! Kramar Therese
Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Jag tycker inte att det var löjligt alls, klart man blir sentimental vid sånna tillfällen. Hoppas att ni får en fantastisk midsommar! Kram

2008-06-20 @ 08:47:25
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: A

Men så är det ju... Min son slutade nian i år och jag hade fullt sjå att hålla tillbaka tårarna när jag tänkte på vissa lärare =) Kommer ju att sakna dem.....

Hoppas ni får en fin midsommar =)

2008-06-20 @ 09:07:45
URL: http://amittilivet.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0