Första natten i det nya huset..

Då va första natten avklarad... Jag sov otroligt illa och båda mina skruttar låg på varsin sida av mig, så vi va fyra i sängen... Jag är trött som tusan och besviken över att målarna har gjort ett sånt fuskjobb och dom är inte ens halvklara med trappan som dom hade lovat... Såååå irriterande.. Så idag blir det  en massa fixa här hemma (jag som hade sett fram emot att gå på NK.s rea men jag får hoppas på att det finns lite godbitar kvar till mig på tisdag..

Nej nu ska här fixas.. Ha en underbar dag i snön=)
♥ T

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej gumman! Kul att ni nu har invigt första natten i det nya radhuset :-) Härligt för er att ni flyttat innan våren och sommaren är här.
Hoppas allt blir bra med målningen nu..
Kramis/Victoria

2008-01-06 @ 09:43:35
Postat av: madilene

gud vad tråkigt! tyvärr ar det väldigt vanligt med fuskjobb och hantverkare som drar ut på tid lämnar halvfärdigt osv... jag vet! hoppas att det fixar sig iallafall. tycker inte att ni ska acceptera det , och om ni har möjlighet stanna hemma när de utför jobbet.
blir ingen nk rea för ,ig heller idag, tentaplugg istället. tar en sväng förbi imorgon efter skolan. men här i gbg är det inte lika utplockat som det kan vara i stockholm. ha en mysig söndag
/ madilene

2008-01-06 @ 11:15:36
Postat av: Malin

vad tråkigt att det vart så :( Vi köpte villa i somras, helt underbart :)

2008-01-08 @ 14:44:13
URL: http://mykarma.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0