Dagens...

image1253Idag har större delen av dagen gått åt till att plugga.. Lillen har varit  rastlös så klart, men jag har gosat och busat med honom så mycket jag kunnat=)  Har även haft ett trevligt samtal med en journalist på kvällskvisten ang ett reportage i en tidning (mer info om det kommer senare)

Tittade ni på Gosspgirls? Vad tyckte ni? Jag gillade det och kommer helt klart att sitta bänkad framför tv.n på tisdagar kl 20... Fem tummar upp...

Sitter och fixar lite med morgondagens 6 snabba frågor..
Är det någon speciell person ni skulle vilja att jag har med?

Dagens outfit.. Linne och farfarströja från Bruuns Bazar. kjol Gina T,  strumpbyxor Åhléns och mitt nya halsband från http://www.m925.se/ (beställde det förra veckan, fler bilder och info om det kommer imorgon)






Kommentarer
Postat av: madilene

skulle vara kul att se lite mer av ert hem, hur du har inrett barnens rum osv
mer shopping och mode annars tycker jag att bloggen är bra absolut en av mina favoriter.....nyfiken på ditt ansikte

2008-01-29 @ 22:58:23
Postat av: Linda

Jag blev inte alls imponerad av serien. Lite barnslig. Känns som att den vänder sig till tjejer i tonåren. Ska dock ge den en chans nästa vecka igen.

2008-01-30 @ 10:58:21
URL: http://mittlivsomlinda.blogg.se
Postat av: Mikaela

Gillade inte Gossip Girls. Känns som om man efter 1a avsnittet kan räkna ut vad som händer. Och det där "XOXO" irriterade mig riktigt mkt, som Linda över skrev så känndes de barnsligt fast riktat mot en äldre målgrupp än tonåringar...
Jag ger de också en chans till men skulle inte tro att jag kommer ändra mig!

2008-01-30 @ 14:20:42
URL: http://www.meiandmikaela.blogspot.com
Postat av: En Mölnbobos Liv

Hej! Tänkte bara säga att jag har en tävling om ett presentkort på 100kr hos Hippo hos mig, tänkte att du som brukar handla där kanske vill vara med?

2008-01-30 @ 16:26:06
URL: http://massablaj.wordpress.com

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0