Gårdagens outfit



Gårdagen spenderades med att handla lite och frosta av frysen

.. Inte världens roligaste syssla men välbehövlig...
Sen lagade jag en grymt god middag till mig, barnen och svärmor bestående av inbakad fläskfilé med svampstuvning, klyftpotatis, sallad och bearneisås och brunsås.. Det blev såå gott...  Och på kvällen såg jag en av de bästa filmer jag sett, Pearl Harbor som visades på 4.an, jag hade inte sett den innan.. Så bra film och det kom många tårar.. Har de inte sett den än så rekommenderar jag den stark!

Gårdagens outfit: Vit top H&M, Jeans H&M och skoletter även de från H&M (ursäkta den dåliga bilden, men det har blivit ngn konstig inställning på kameran som måste ställas om)
Kommentarer
Postat av: Raanda

OH SÅ SNYGGT :D

2008-09-01 @ 20:39:03
URL: http://raanda.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0