Torsdagen den 17/4-2008

Varför kan jag inte komma i säng i en anständig tid? hihi jag sitter alltid upp till 1 - 2 på natten.. Sen är jag supertrött på morgonen istället.. Idag har jag suttit ute i det underbara vädret och solat..

Tänk om våren äntligen är här?.. Underbara tanke..Jag har även hunnit med att träna och fixa lite annat smått.. Imorgon ska jag nog ner på stan en stund.. har en liten lista på saker jag ska köpa..

Nej nu ska jag faktiskt sova.. "ses" imorgon godingar.. natti natti ♥

Dagens outfit: Svart kofta med guldknappar från svärmor, gråa jeans H&M barn och linne/klänning Vila...




Kommentarer
Postat av: anna

godmorgon :)



gud vilken snygg outfit :)

2008-04-18 @ 06:27:59
URL: http://angelaa.blogg.se/
Postat av: *Sofie*

Vilken fin blogg du har!! Trevlig helg=)

2008-04-18 @ 07:30:00
Postat av: P

Riktigt snyggt!

2008-04-18 @ 10:44:27
URL: http://www.lemeno.se
Postat av: malinsqki

måste fråga dig, har du inga bilder på dina barn någonstans?

2008-04-22 @ 01:09:25

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0