Torsdagen den 10/4 - 2008

Fix och trix... Åhh vilken långtråkig dag jag har haft idag.. Jag har pluggat, busat med Oliver, fxat lite i Fannies rum, tagit emot ett stort paket =), tränat och läst om att räkna kalorier hihi.. Det kanske låter knasigt men det är faktiskt riktigt kul att veta hur många kalorier allt innehåller.. Visste ni tex att ett äpple innehåller ca 65 kcal och 1 dl lantchips ca 59 kcal.. Och att te med honung innehåller mer kalorier än te med socker... Man lär sig något nytt varje dag..

Nej, nu ska jag gå och lägga mig.. Annars får jag inte sova många timmar, med tanke på att dom små busungarna vaknar runt 06 varje morgon.. Jaa ni kan ju räkna ut hur många timmar jag får sova då hihih.. klockan är 00,19 nu...

Dagens outfit. Leggins H&M och tröja H&M, slappt och mysigt..
                       Sov gott sötisar!♥

Kommentarer
Postat av: emelie

åh, fint :) natti!

2008-04-11 @ 00:39:18
URL: http://emelieisaksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja va roligt. Den sista dagen var den 20:e så jag skriver upp dig då=)

Skönt att allt är bra. Här är det detsamma och nästan bättre nu när det är fredag igen=)

Ska ni göra någon speciellt i helgen?

Kram

2008-04-11 @ 07:51:02
Postat av: LillaMia

Natt Natt! Hoppas att ni sover sott! Ville bara fraga ifall det ar ok att jag lagger till dig som en lank pa min blogg?

2008-04-11 @ 07:51:56
Postat av: lillaanna

vad pluggar du för något??

2008-04-11 @ 08:48:19
Postat av: s h o p a h o l i c m a m m a n svarar

Lillaanna: Jag pluggar till redovisningsekonom=)



Lilla mia: Ja klart du får hihi söt du e=) kramis



Ahren: Idag är det dansavslutning sen brunch.. ni då

kramis

2008-04-12 @ 09:49:10
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0