Shopping och intervju...

image673 Idag har jag och lillen varit i stan heeeela dagen lång..
Han har varit så go och snäll och inte gnällt nått, bara suttit i sin vagn och tittat på alla människor och flörtat... Min älskade unge...
Sessan har varit på äventyr med farmor efter dagis, vilket hon tyckte va riktigt skojjigt.

Hann med en hel del på stan... Först va jag på intervju..
Sedan blev det shopping.. Hade tänkt att jag bara skulle handla till mig själv för en gångs skull men tji fick jag hihi och kom hem med mer kläder till barnen än till mig själv...

Vad jag köpte får ni se imorgon....

Dagens outfit..
?Grå tröja Zara
?Skärp YSL
?Linne Avet
?Leggings Gina T
?Knästrumpor Lindex

Kommentarer
Postat av: Mika

vi hade det bara bra idag. Hur gick det för dig?
Vi tänkt gå till barnens hus imonr på em... du följer väl med?
kramis

2007-10-24 @ 20:15:04
URL: http://www.mika83.blogg.se
Postat av: Deserie

Du glömde skriva var du köpt dina snygga stövlar!

2007-10-26 @ 08:09:21

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0