Rubriken är alltid svår....

image689 Dagen har gått otroligt snabbt.. för snabbt... Sitter och njuter av tystnaden, barnen sover och min man jobbar, vilket betyder att jag är "kung" över fjärrkontrollen hihi
Sitter och spanar på inredning till huset, har tusen idéer, samtidigt som jag tittar på En Prinsessas Dagbok 2.... Det va jätte kul att få titta på huset igen.. vårat hus=) Det var större och finare än vad jag mindes.. Vilket är positivt... Längtar så tills allt är klart och vi kan flytta in...

D a g e n s  o u t f i t :

- Topp från H&M
- Stuprörsjeans &Denim
- Stövlar (mina nya favoriter) Sthlm DG




Kommentarer

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0