Det är dåligt med kommentarer.....

image692  Dagens väldigt sena outfit...=) (men jag har blivit duktig på att ta med det i alla fall)

 Idag har vi haft en lugn och mysig dag, med veckohandling, inredningsspaning och planering och god mat.. Alla ligger och sover och jag ska faktiskt också gå och krypa ner nu.. (kors i taket lägger mig sällan före 00)
Tycker ni har blivit dåliga på att kommentera vilket känns lite trist. Ni är ju flera hundra som kikar in här varje dag.. Skulle bli glad åt en kommentar eller två ibland.=).

D a g e n s  O u t f i t:
Topp H&M organic cotton
Skärp YSL vintage
Kofta Zara
Jeans VM
Stövlar sthm DG

God natt och dröm sött ♥
Kommentarer
Postat av: m'

trevligt trevligt :)

2007-10-29 @ 10:42:51
Postat av: Sandra

Tack för senast gumman. lika trevligt som vanligt... men nästa gång får vi bara vara hemma och mysa. Å snart är det dags för kryssning och spa-behandlingar ;)
Fin outfit vännen!
Kram från oss

2007-10-29 @ 10:58:39
Postat av: Alice

Jättefint!

2007-10-29 @ 22:26:29
URL: http://rosarosetter.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0