Underbara barn....

Idag har vi varit i Älvsjö på underbarabarnmässan. Vi va där kl 09.30 och kom inte hem förns för ca 1 timme sen, behöver jag säga att jag är trött i huvudet?
Vi var en av dom första 500 så vi fick en liten goodiebag (gratis är gott) innehållande en film, napp, reflexer, en bok mm
Fick även en hel del andra gratissaker som blöjor, våtservetter och massa annat...
image706
Det va galet mycket vuxna och barn och sessan och Flisan sprang runt och tyckte det va jättekul( men nästa år ska vi gå utan barn hihi) dem lekte, och fick ansiktsmålning, lyssnade på några från junibacken.

Köpte även lite kläder som vanligt  till braiga mässpriser... Bla en Hoodie från Nova Star, filt, trosor, tröja från Dunnis och prinsesspasta till sessan

Nu ska jag gå och mysa med min underbara familj!

Ha en fortsatt mysig söndag!

Kommentarer

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0