Hemsk natt och inget internet...

Ursäkta den dåliga uppdateringen igår, men mitt internet ville inte fungera =(

Igår skulle vi ha gått på dans men båda barnen är superförkylda och lillen hade jätte hög feber.
Så vi fick hålla oss hemma.. Jag va bara ute en snabbis och gjorde lite ärenden..
Inatt har lillen haft så hög feber och vaknat flera gånger i timmen.. STackars liten och sessan har hostat hela natten.. Jag har knappt sovit en blund... Känner mig som en Zombie....

image726  G å r d a g e n s  o u t f i t:

Mössa Dolce and Gabbana
Halsduk H&M
Dunjacka Bommerang
Tunika JC
Stickade leggins H&M
Knästrumpor H&M
Stövlar Skopunkten






Idag är sista dagen att T Ä V L A

RÖSTA gärna på mig och du tycker om in blogg=)
Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag röstar på dig såklart! diggar din blogg! :)

2007-11-11 @ 11:07:48
URL: http://car0linesblogg.blogg.se
Postat av: Mika

usch är barnen sjuka?!
va tråkigt!
Hoppas dom kryar på sig snabbt!!
puss & kram

2007-11-11 @ 11:59:48
URL: http://www.mika83.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0