Dagens...

image809 Idag har jag och sessan varit på dansen.. Sed tog vi en vända på stan.. Men det var massor med folk så vi gick hem ganska fort... Hittade lite julklappar jag ska köpa men köpte inget idag efter som att sessan va med, Föredrar att köpa julklappar själv.. Utan stress och att behöva tänka på någon annan..

Lite saker fick vi med oss hem i alla fall som inte var julklappar.. Sessan köpte ett nattlinne, pippifigurer, barnsax och 2 supersöta hårband med rosetter (hon valde själv) och hallo kitty våtservetter, till mig köpte jag en jättefin stickad tröja jag spanat på ett tag nu, lite tulpaner och lite andra små saker.. (bilder på det mesta kommer lite senare) Lillen fick faktiskt ingenting idag men massor med kärlek..

Typiskt nog så har min lilla prinsessa blivit sjuk nu, innan hon la sig va hon alldeles kokhet och jätte hängig..  Min lilla älskling.  Hoppas hon mår bättre i morgon för då ska vi åka och köpa saker till huset hihi..

Nej nu ska jag kika på lite inredning till huset och följa budgivningen på mina auktioner =)


D a g e n s  O u t f i t:

Grå Kofta H&M
Linne BZR
Mörka stupisar H&M
Klocka Tritoni
Kommentarer
Postat av: Regina

Hej Du har en tritoni klocka. Är den värd sitt pris? Har du använt den i vatten så som dusch, bastu, simma?
Tänkte skaffa en sån men vill höra lite mej omkring.

2007-12-07 @ 12:48:33

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0