Dagens.. Tenta och massa annat

image780Idag har jag hunnit med en hel del
.. Även om jag blev tvungen att ta med min lilla sjukling (vilket jag aldrig skulle ha gjort om jag verkligen inte varit tvungen till det).. Jag har sökt kurser till vårterminen (hoppas jag kommer in), jag har varit på banken (fick stå i kö i 60 minuter, tur att lillen sov) och så har jag varit i skolan och skrivit en tenta.. hoppas hoppas jag får bra betyg.... Imorgon ska jag städa för det kommer två par som ska kika på vår lägenhet... Nu är det bara 1,5 månad kvar till vi flyttar.. Jag längtar sååå... Även om det snart kommer att bli mycket att stå i..

Föresten är det någon som har någon erfarenhet av att anlita flyttstäd?
(Då både jag och in man inte är några direkt lovers av att städa så tänkte vi anlita någons om kan  göra det åt oss....)

D a g e n s  O u t f i t:
Polotröja H&M
Svart topp Kookai
Svarta jeans Fornarina
Kommentarer
Postat av: Emma Journalen

Jag tror att jag är färdig med designen. Kika in på testbloggen och kolla vad du tycker. :) Du kan ju kommentera i testbloggen istället för att maila kom jag på :)

2007-11-19 @ 20:52:40
URL: http://journalen.blogg.se
Postat av: Amanda

Vad pluggar du för något? :)

2007-11-20 @ 19:06:57
URL: http://amandastefansson.blogg.se
Postat av: Shopaholicmamman

Amanda. Jag pluggar til internationellredovisningsekonom... =)

2007-11-20 @ 19:18:55
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0