Dagens... Mysdag och dåligt väder.

image803 Idag har vi varit hemma hela dagen och myst.. Målat och lagat mat och myst lite mer..
Har även hunnit med att plugga lite så nu kan jag va ledig i helgen.. sååå skönt....

idag kom Svea mössorna.. och dom är sååååå fina... och otroligt fint packeterade i rosa silkespapper och en silvrig presentpåse + en lite godisbit. ( önskar jag kunde visa hur fint paketet va men min kamera strejkar tyvär)
Tack Helena på caroucell junior för superservice...

Just nu lígger jag i soffan med min laptop på magen och bloggar och tittar på Idol (njuter av lite egentid).Nyss sjöng Marie P och jag måste bara säga att det va nog det bästa uppträdandet hon gjort i idol... Hejja Marie hoppas du tar hem hela sk*ten!

Dagens Outfit..  (gammal bild eftersom kameran strejkar)
Linne Gina T
Kofta Monki
Leggings Gina T
Knästrumpor La Redoute


Vem tycker du ska vinna idol 2007?
Kommentarer
Postat av: Sanna

Daniel eller Marie ska vinna ;-) O VAD hände med våran simkväll?! haha nya (sim)tag nästa vecka.. nu jäklar.. Kram på ré

2007-11-23 @ 20:50:12
Postat av: Caroline

Hejjar på Amanda ! Men ikväll rockade Marie!

2007-11-23 @ 21:10:11
URL: http://www.car0linesblogg.blogg.se
Postat av: Shopaholicmamman

sanna: hehe nya simmtag va rolig du e=)

2007-11-23 @ 21:14:21
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se
Postat av: Shopaholicmamman

Caroline: MM jag gillar Amanda med.. det går upp och ner hela tiden.. Helst vill jag att amanda, marie och daniel ska vinna hihi

2007-11-23 @ 21:17:10
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se
Postat av: fia

men Amanda Jensen e ju bara för BÄST!!! dessutom har hon ju STIL, tjejen. De rosa flamingo örhängena och de stora gröna plate earrings hon haft på sig kommer från ett superkul smyckesmärke som heter MI LAJKI. Hittade deras hemsida med webbshop på www.milajki.com
mkt rock n roll, humor och lyx! örhängena kostar 499 SEK.
Puzz!!!

2007-11-24 @ 18:06:31

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0