Dagens kläder.......

image754 Dagen har gått snabbt och jag har hunnit med en hel del.. vi har vart på öppnaförskolan och lunchat med mina favoriter =)
Shoppat lite (ljusstake, mockasiner och fuskpolo till lillen och piratkläder till sessan)
och så har vi beställt lite köksinredning mm...

Nu sitter jag och tittar på Room Service, dem e hemma hos Bert Karlsson (roligare "gubbe" får man leta efter)
Nu ska jag bänka mig framför tv.n med glass och titta på dubbelavsnitt av Greys....

D a g e n s O u t f i t:
Långärmad topp A P
STickad tröja i 80% Bomull 20% Cashmere H&M
Legging GT
Knästrumpor La redoute


Vad har du på dig idag?
Kommentarer
Postat av: Mamma till två små pojkar

Idag har jag på mig marinblå mörka jeans, en lång brun tunika i empire-modell fr Åhlens, under ett svart linne fr HM och över en brunkofta fr Zara. Ute stövlar fr Vagabond, svart ulljacka, brun ny halsduk fr HM och väska fr Bruuns Bazaar. Har även brunt hårspänne fr MUJI (japanskt, säljs på Åhlens City).

2007-11-15 @ 09:31:14
URL: http://mirvas.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0