Dagens.. Dans och egentid..

image763Idag har vi varit på dansen, sessan tycker att det är sååå kul. Synd bara att det snart är slut... Men jag ska anmäla henne även till nästa termin... På sista "danslektionen" innan jul är det uppvisning för familjen.. Ska bli så kul att se när hon dansar... Idag åkte sessan med farmor hem efter dansen och lillen var hemma med pappa (han är sjuk igen).. Så jag fick lite egentid på stan.. Vilken är behövligt ibland...

Lekte lite personalshopper till S hihi och köpte med mig lite tulpaner hem.. Även en tröja slank med i shoppingkassen =) Lyckades komma ihåg att ta med mig min jacka (Boomerang dunjackan) idag med så jag kunde lämna in den på kemtvätt.. Nu sitter jag och njuter av tystnaden och lägger ut lite auktioner på tradera... Ska koka mig en kopp thé (min nya drog) tror jag och krypa upp i soffan med bärbara =)

Vad har du gjort idag?

Du missar väll inte tävlingarna här på bloggen?
Almanackan och hårförlängningen?
Och glöm för guds skull inte att rösta på mig hihi!

Ursäkta den dåliga bilden...
Kommentarer
Postat av: tiara

vad heter du på tradera då? du kanske säljer något fint ju ;)

2007-11-18 @ 10:27:27
Postat av: Shopaholicmamman

jag säljer mest barnkläder.. hihi kika in här http://www.tradera.com/category/auctionlist.aspx?ftgnr=370103&listtype=0 kramis

2007-11-18 @ 10:50:33
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0