Bara en vecka kvar....

image817Om en vecka är det första advent och jag längtar såå tills jag får börja pynta
(även om det kommer att stå en hel del kartonger runt om i lägenheten) Blommor är för mig ett måste kring jul, då i form av Hyacinter, julstjärnor och amaryllis bara i vitt... Och kanke en rosa i sessans rum....
Som jag har märkt på en del andra bloggar mm så har många redan börjat julpynta, vilket i alla fall jag tycker är lite trist.. Som att tjuvstarta...

När börjar du julpynta? Vad är jul för dig?
Kommentarer
Postat av: Helén

Vi brukar sätta upp julgardiner, ljusstakar och stjärnor till första advent. Sen brukar resten av pyntet, tomtar och sånt, åka upp runt lucia kanske. I år blir det lite tidigare med gardinerna, men det beror på att jag jobbar till helgen.

2007-11-26 @ 10:48:23
URL: http://vardagsliv.bloggagratis.se
Postat av: En Mölnbobos Liv

Jag ska plocka fram adventsljusstakarna idag, vill se att de fungerar. Vi kommer inte vara hemma i helgen så jag kan inte göra det då. Får se om jag tänder dem redan på fredag eller om vi gör det när vi kommer hem på söndag.

Jul för mig är att umgås med nära och kära.

2007-11-28 @ 07:02:27
URL: http://massablaj.blogspot.com

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0