Ännu en dag i mitt liv har passerat..

Idag har vi varit på babysång som vanligt på Måndagar.. Efter det åt vi lunch (efter en stunds velande=)om vart vi skulle äta)hihi
Hann även med lite shopping för ovanlighetens skull.. Nu blev du förvånad va? hihi
Vad jag köpte får ni se imorgon...
Har även hunnit med att plugga (bokföring) Är det bara jag som tycker bokslut och kontering är sååå kul?
och så har jag varit på ett litet möte ang vårat hus

 D a g e n s  o u t f i t:image708  
Lång polotröja H&M
Linne Gina T
Tubtop Kookai
Leggins Gint T

Lite tråkig och väldigt svart men ack så mysigt...





Vad har du gjort idag?


p.s Du glömmer väll inte bort min tävling?


Kommentarer

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0