Vinnaren

Oj så svårt det är att välja en vinnare, alla har ni sagt så bra saker som ni skulle göra för en miljon.
Efter som att jag har så svårt att välja en vinnare själv så har jag bett en vän om hjälp.
Vinnaren presenteras idag runt  16,00..
Vilket härligt väder det är ute, blir lycklig av sol och värme
.Idag ska jag till frisören igen.
Jag hoppas verkligen att kvinnan kan fixa till mitt hår idag. SÅ det blir fint.
Känner mig väldigt missnöjd fortfarande.
Tänker aldrig någonsin gå tillbax till henne. SÅ ett varningens ord, gå inte till södra klippstudion om ni ska fixa håret!!


Så vad ska ni göra i detta underbara väder?
Kommentarer

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0