Ny vecka

Ny vecka och nya tag.
Helgen gick fort som vanligt.. Tack L och M för trevligt sällskap igår.

Så vad händer i veckan.?



Måndag:

Idag ska jag bara vara hemma och mysa med bebis och prinsessan.
Så idag blir det massor med lek och åka och handla mat.

Tisdag:
Kanske gå till öppnaförskolan med V och M och våra bebisar
Prinsessan ska till dagis

Onsdag:
Frisören
Klippa och slinga håret
Prinsessan ska till dagis


Torsdag:

Till stan (Stockholm) och shoppa lite kläder och annat kul
(kommer en liten *saker jag ska köpa  lista* imoron)
med V.
Prinsessan ska till dagis


Fredag:
Har en sak planerad men skippar troligtvis det.



                                                           Veckans väder

image208

Kommentarer
Postat av: Nina

ska bli fint till helgen hörde jag idag :D alltid någe..

2007-03-19 @ 13:55:51
URL: http://modesida.blogg.se
Postat av: Sabine

Neeej det ska inte bli kallt. Jag vägrar! :D

2007-03-19 @ 14:08:21
URL: http://enibas.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0