Dålig uppdatering

Ursäkta min dåliga uppdatering. Har haft massor med problem med blogg.se har knappt kommit in på bloggen.
Trist, hoppas det ordnat sig nu.
Idag har vi varit i parken hela dagen.. Mysigt men jobbigt då bebis VÄGRAR att sova, bara skriker när jag försöker lägga honom. Suck.. Hoppas det blir bättre snart. Hann in en snabbis på hm med =) köpte ett linne och en snygg topp. SKulle behöva ett par snygga balerina med.. Gärna i tyg..

Någon som har ngt tips?

Vad har ni gjort i det underbara vädret?
Kommentarer
Postat av: m'

fortsätt blogga, läser varge dag , tiho

2007-03-30 @ 18:41:54
Postat av: MATULDAA

din blogg är den bästa !

2007-03-30 @ 18:42:23

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0