Solorexia eller bruorexia, finns det?

Idag har vi legat i parken och solat igen..
VArmt men skönt.. Sommar och värme, kan det bli bättre?!
Jag tror jag har fått solorexi.. Jag är brun men der det inte själv.. Känner mig blek och vill
sola sola sola heeela tiden så jag blir brun so en pepparkaka.. FInns det ngt snyggare än en solbrun kropp?
Kommer se ut som ett russin innan jag fyller 30.. ;-)
image314


Och solskyddsfaktor på mig är det finns inte..  (möjligtvis lite olja)

image315 
inte konstigt att så många drabbas av hudcancer varjeår, vet att det inte bara är jag som är en soldyrkare.
Kanske skulle börja ta det lungt i solen.. Men först ska jag bli lite brunare =)
Kommentarer

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0