Jag har inte gått under jorden.....

Kul att höra att ni är några stycken som saknar mitt bloggande=)
Jag har inte gått och dött eller något sådant.
Har helt enkelt kännt att jag inte rikigt har haft tid med bloggen (har prioriterat min familj och att vara ute i det fina vädret)... att alla bloggar handlar om princip samma sak är också en anledning.. känns så trist att skriva om  något man kan läsa om i 1000tals andra bloggar.
Ska ta tag i mitt bloggande igen och blogga om det jag känner för.
Inte bara sånt som alla andra skriver om..



Idag skulle vi suttit i parken och myst med V och mina små gullungar.
Men solen gömde sig så det blev lite lunch på stan istället och lite shopping så klart;)

Köpte:
En boomerang keps till R
Ecco sandaler, pippi paraply, pippi örngott, tunika, solhatt, väska till Prinsessan
SOlhatt+ linne+ t.shirt från pop, solhatt +shorts+ pikétröja+ t-shirt från hm till bebis
och inget till mig själv=)



Blir så irriterad har försökt mig på att beställa lite skor från nätet och det vill sig inte.
Först beställde jag ngra par från ellos och bara ett par satt bra sen beställde jag ett par pumps från halens som jag väntade på i 1,5 månad innan jag fick ett papper att dom var slutsålda, sen beställde jag ett par från brandos.se som aldrig kom. När jag väl avbeställde dom så dimper det ner en avi att dom finna att hämta på posten  SÅ sist nu beställde jag tre par från skopunkten, då får jag ett mejl att dem jag helst ville ha var slut, men att om jag vill så skickar dem dom andra två paren + 25% rabatt på dom men att jag måste bekräfta att jag vill ha dom. SÅ jag mejlar tillbax att jag vill ha de andra två då får jag ett mejl att dom två sista paren är slut..
Så VARNING VARNING beställ inte skor på nätet!!!!!

Från och med nu ska jag bara köpa skor i affär =)

Vad har ni för erfarenhet av skoshopping på nätet?

image308
Kommentarer
Postat av: Millan

Najs att du tillbaka.. Handla aldrig skor på nätet skor ska upplevas !! Ha det :)

2007-06-05 @ 17:40:03
Postat av: Lotta

Tjohoo! Äntligen är du tillbaka! :-) Dags för en myssöndag snart ?!

2007-06-05 @ 18:17:28

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0