2007


Jaha nu är det ett nytt år igen 2007. Ska bli spännande att se vad detta år har att erbjuda.

Gårdagen blev väldigt lyckad. God mat och trevlig sällskap.
Våra outfit´s blev:
Röd siden *japansk inspirerad* klänning från Paulina Quintana till prinsessan
Svart tubtop från zara, svarta stuprörsjeans från Vm och pumps från din sko
The lööööv of my life hade på sig jeans, vit v ringad t -shirt från Hm och Grå v ringad pullover från Lyle & Scott
Bebben hade på sig grå å vit randiga mys kläder från po.p..

Vi var så fiina.. =)

Vi hade planerat att åka hem men vi bestämde oss för att sova kvar. Vilket blev mindre lyckat.. Prinsessan somnade vid 22 för då skulle Elina (ett av barnen till dem vi va hos) också sova. Men prinsessan vaknade stup i kvarten och Bebben sov i mitt knä efter som att han vägrar att sova själv. På tolv slaget när alla började skjuta raketer vaknade båda Bebben och prinsessan och va jätte pigga. *suck*
Sen spelade vi TP, mitt lag vann så klart och efter det var det dags att krypa till kojs med två pigga barn.
Prinsessan somnade runt 02 och Bebben har väll sovit ca 1 timme på hela natten *Behöver jag säga att jag är trött?*  *Nu sover han btw i mitt knä och prinsessan sover middag*
Och som att det inte vore nog med en bebis om inte vill sova höll My Lööv *läs irritations objekt igår natt* mig vaken genom att snarka. Vilket han alltid gör med lite vin i kroppen. *suck*
Är det någon som har något tips mot snarkning?
När klockan blev 06 tog jag med min lilla Bebbe och gick ut i vardagsrummet för att vänta på at alla skulle vakna. Zappade lite på tv.n och sen vid 9 vaknade huset till liv och nu är vi äntligen hemma.
Som man brukar säga borta bra men hemma bäst...


 Så idag blir det en lugn och mysig dag, några vänner som kommer hem till oss kl 15.00 på middag.

På menyn står:


Stek av rostbiff med potatis gratäng med brunsås
Sallad
Vitlöksbaguetter

Hallon och blåbärs paj med glass



Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken god mat ni ska bjuda på!! Smaskigt!
Hoppas det nya året börjar lika bra som det gamla slutade!!

2007-01-01 @ 13:41:15
URL: http://junitjej.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0