en underbar dag

Dopet blev jätte lyckat allt flöt på och alla var super nöjda.. Allt räckte och det blev lite över..
Så idag ska mumsas smörgåstårta.=)
Prinsessan var trött sov inte middag då dopet var kl 13,30 mitt i sovnings tid men det gick bra ändå.
Minen när prästen hällde vatten på henne är obetalbar.. hihi..

Och den finns förevigad på film..
Sedan satt hon och halvsov i sina underbara gud föräldrars knä
tack för all hjälp med städning mm igår.

Lillskrutten var också snäll gnällde lite ibland så då fick jag ta honom men det gick bra,
han såg så nöjd ut när prästen bar runt på honom.

Det ända som gick snett var när prästen frågat mig vad vi gett våran son för namn och jag svarar Carl Alexander.. Herregud va pinsamt... Det är ju barnens morbrors namn haha
Tror prästen fick svårt för att hålla sig för skratt.
Ceremonin var så fin och prästen var ur gullig.. En oförglömlig dag.
Barnen fick massor med fina presenter..
Pengar, presentkort, smycken, smyckeskrin, böcker, Bukowski nalle, en varsin stjärna, blommor, fonder, Lexington badrock, Lexington sängkläder, hästens kudde och täcke mm så mycket fint.
 
Tack alla ni som var med och delade denna dag med oss..

♥Speciellt våra favvisar Amicato o
ch Lima ;-)♥

159593-101
Kommentarer
Postat av: Amikato och Lima

Åhå, man tackar för de snälla orden och städningen gick ju som en dans när vi var så många. :)

2007-02-11 @ 22:04:30
Postat av: Gjermundmichelle

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2008-10-20 @ 13:30:45
URL: http://gjermundmichelle.20six.co.uk

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0