Tisdag...

image875Idag har mina favoriter varit här på lunch.. =) Jag bjöd på  Kycklingpaj med sallad och till efterätt kladdkaka med glass. Lika mysigt som alltid.. Nästa gång jag bjuder på lunch blir antagligen i vårat hus hihi.. Jag vet att jag tjatar men jag längtar såååå...

Imorgon ska jag en tur till stan (sthlm) och kika lite..
Ska titta efter lite julklappar och lite inredning... Har spanat in en söt skål på Mique som det står prinsessgodis på, som jag vill ha till min lilla prinsessa.
Ska även ta en sväng förbi Louis Vuitton och klämma lite på en speedy 35 som jag är otroligt sugen på..

Känner mig faktiskt lite duktig med.. I ca 2 månader har jag gjort olika magövningar varje kväll, och tro det eller ej men det börjar ge resultat.. Jippie...! (efter två graviditeter behövs lite träning för att magmusklerna ska dra ihop sig igen)
Funderar på att börja springa lite med för att öka fettförbränningen i kroppen..
Men jag är så dålig på det där med träning, så jag vet inte vad som är bra...

Har du något bra tips på någon rolig och effektiv träningsmetod som ger resultat?

Dagens outfit...
Stuprörs jeans H&M, och Grå tunika ellos
Kommentarer
Postat av: S

Jag har precis börjat simma. Inte så extremjobbigt, men det ger ganska snabbt resultat. Strecha noga dock, för jag har nästan kramp i benen :)

2007-12-05 @ 10:34:04

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0