Dagens outfit... vart är snön?

image868Vilket tråkigt väder det är... Regn och +5... Vart är snön och  minusgraderna..
Vi har varit inne princip hela dagen idag, vem vill gå ut när det spöregnar?
Man skulle behöva en sydväst, galonisar, ett stort paraply med väggar och gummistövlar om man ska ge sig ut.
Annars riskerar man att se ut som en dränkt katt..=)

Jag har tagit en vända till postlådan för att skicka lite kläder som jag sålt på tradera.. Den finns ca 100 m från min port men ändå blev jag dyngsur...
Skulle behövt ta en sväng förbi posten med (har fått en massa avier.. jippppppie) men det får vi ta tag i när det INTE regnar...

Dagens Outfit.. Svart tunika H&M, Svart tubtop (som jag har över rumpan när jag har lite för korta tunikor och leggings) Kookai, Gråa ribbade leggings H&M och mina sockor som mormor stickat=)

Vad har du haft för dig idag?
Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Nice :)

Idag har jag jobbat.. phuu

2007-12-03 @ 20:52:08
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Lana

Snygg outfit! Idag har jag varit i skolan och trafikskolan.

2007-12-03 @ 22:18:02
URL: http://lanastyle.blogg.se
Postat av: L I L L E N

snyggt=) Hoppas du sover gott =) godnatt!

2007-12-03 @ 23:32:20
URL: http://norrlandsflickaa.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0