Dagens... 3 dagar kvar till julafton...

image1004Idag har vi varit på stan och ätit lunch och kikat lite i affärer.. Jösses va mycket folk det va.. Vart kommer alla människor ifrån? Jag är såå glad att jag köpt klart alla julklappar... Det enda som finns kvar på min" att köpa lista " är en JULGRAN,  så imorgon ska jag försöka dra med min min man till plantagen och köpa en liten kungsgran (hoppas det finns några fina kvar)

Vi har verkligen haft en supermysig dag idag med trevlig sällskap, fina julklappar och god mat =) Vi får göra om det snart igen...
Just nu ligger barnen och sover och  jag sitter i soffan och njuter av tystnaden.. Ska försöka komma i säng någorlunda tidigt idag.. Så att jag har massor med ork till att fixa och dona imorgon..

Dagens Outfit: Vitt linne från Avet, Vit "farfarstop" från hm, svart sidenkjol/klänning som jag fixat till själv, leggings hm, svart smalt skärp hm och röda armband fynd från hm 8 st för endast 10 kr!...

Ska du ha julgran?
Kommentarer
Postat av: Helén

Jajamen, julgran är självklart! Men vi kör med plast numera. I år har vi köpt en ny, en som är mycket tätare än den förra.

2007-12-21 @ 22:07:31
Postat av: http://sjukskoterskastudentens.blogg.se

Hihii :-) Här hos oss klädde vi julgranen redan i slutet av november för att hinna njuta av den... nästa vecka eller näst nästa åker den nämligen ner i källaren igen, då är det ju nytt år som gäller ;-)

2007-12-22 @ 08:34:49
URL: http://sjukskoterskastudentens.blogg.se
Postat av: En Mölnbobos Liv

Vi skulle köpa kungsgran på plantagen men de var slut, blev en väldans dyr gran på Coop istället, 420kr fick vi betala för vår kungsgran... men fin är den. Finns att beskåda på min blogg :-)

2007-12-23 @ 16:48:30
URL: http://massablaj.blogspot.com

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0