Smhi har alltid fel

Och tur är väll det ibland.. Som idag tex.. Dem utlovade strålande sol, klarblå himmel och minst +30grader..
Sjunger.. Men jag har bara moln hos mig..... och mer lär det blir.... tralalalala... hihi

Här är det molnigt värre. Men en dag som denna får gärna vara molnig för jag har tvättid och så packas det för fullt.. Hade det varit skinande sol hade jag varit tvungen att ta mina älskade barn och gå ut och njuta av solen.. Men jag kan tvätta, packa,  plocka och dona med gott samvete.. =)

Och mycket tvätt är det...  Själva tvättandet är okej men det är vikandet och inplockning och upphängning i skåp som är trist... Funderar starkt på att anlita ngn som kan vika mina kläder och lägga dom på rätt plats=) (men den får inte tvätta det gör jag helst själv) och när dem ändå håller på kan dem gärna få dammtorka, städa, tvätta golv och dammsuga också.. Ngn som är intresserad?? ;-)

Moderaterna har ju gjort det så bra nu så man får göra skatteavdrag för städhjälp.. Kanon...
Kan det vara för att alla moderater är rika och inte orkar tvätta sin tvätt själva och inte vågar anlita städhjälp svart fall dem skulle bli påkomna som vissa politiker blivit..?! =)
Och detta med att fastighetsskatten ska försvinna är också ett riktigt bra påhitt håller tummarna för att det blir så, vi letar nämligen hus så det skulle inte kunna komma lägligare...I like mer sånt åt folket...

Nej, nu ska jag återgå till min tvätt och sen ska jag leta runt lite på nätet efter städhjälp=)
Trevlig helg!


Vad tycker ni om städhjälp är det något ni skulle kunna tänka er?

Kommentarer

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0