Underbara väder

Idag skiner solen och det står redan att det är 9,5 grader ute på termometern.
Underbart. Blir så glad av sol och värme.
Idag ska jag och bebis ner till stan och träffa V och M.
Prinsessan ska till dagis och busa. Igår när lööv lämnade henne på dagis sa hon inte ens hejdå, hon slängde bara a sig kläderna och sprang in.
Min lilla gostjej. Känns så bra att hon trivs på dagis.
Då behöver man inte få dåligt samvete för att hon får gå där 15h i veckan.Bebis ska få börja på dagis när han blir 1,5 ? 2 år. Tycker att det är en bra ålder att börja på dagis.Inte för stor och inte för liten.Nu ska jag gå och försöka få liv i min lilla prinsessa som fortfarande sover, hon och hennes far är riktiga sjusovare. Skulle också vilja ligga och sova till 8,30 om dagarna men det vill inte bebis som väckte mig 6,15 i morse.. =) Ja det är sånt man får ta när man har barn.. Ha en bra dag i solen
Kommentarer
Postat av: peppelina

visst är det härligt med våren? man blir så glad när man ser att solen skiner :) Jättefin blogg du har :)

2007-04-12 @ 06:26:42
URL: http://peppelinas.blogg.se
Postat av: KaitlinBERG30

The <a href="http://master-dissertations.com">dissertation writing</a> service could offer people with the thesis mba but the hot data close to this good topic people should find on this site only.

2012-07-03 @ 11:15:57
URL: http://master-dissertations.com

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0