Bloggning

Ursäkta min dåliga uppdatering men min dator är helknasig.
Så fort jag ska gå till någon sida så står det sidan kan inte visas.
Det funkar bara ungefär var 10 gång. Irriterande
Men nu verkar det funka lite bättre.

Har lagt märke till en sak. Att nästan alla bloggar som handlar och mode och andra ytligheter skriver om princip samma saker och har liknande upplägg.
Det är så tråkigt att surfa runt bland bloggarna och se samma kändisbilder och samma saker som folk bloggar om.

Jag ska verkligen försöka att inte blogga om exakt samma saker som andra.

VAd tycker ni, tycker ni inte att det att tråkigt att läsa om samma sak överallt?

HUr många har inte bloggat om Vr Ebbas avsked, Paris fake boobs mm, har man läst om det en gång så vill man inte läsa om det i varje blogg=)
Kommentarer
Postat av: MATULDAA

läser bara din blogg (a)

bara älskar att kolla runt i din blogg och att du uppdaterar den så ofta !

2007-04-04 @ 17:43:50

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0