Söndagsprat...

Gud va den här helen har gått snabbt.. Jag har städat och tvättat hela helgen och knappt haft en lugn stund. Och imorgon är det redan jobbvecka igen... Jag tycker att man borde ha helg lör, sön och måndag.. Två dagar är faktiskt alldeles förlite när man jobbar heltid och har två små barn... Kl 18 ka jag ta med mig mina älsklingar och gå och kika i vårat fina hus... Kommer knappt ihåg hur det såg ut så jag måste fräscha upp minnet lite... Längtar såå tills flytten.. Nu är det bara 1 månad och 3 veckor kvar... Underbart..

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen fortsätta med tvätten.. Njut söndagen.. Kram T
Kommentarer
Postat av: Frida

Håller med om att helgen är alldeles för kort. Hade oxå gärna sett att helgen utökades.

2009-02-08 @ 15:12:03
URL: http://fridaskrypin.blogg.se/
Postat av: äwiis

ååh, jag vill också ha råd med hus !

2009-02-08 @ 18:15:53
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/
Postat av: Maya & Maximilians mamma

Hoppas ni har haft en mysig söndag! Vad roligt att titta på huset igen! Kul att planera och längta:) Du fixar säker till det jättefint! Ser fram emot bilder i vår!

kram kram

2009-02-08 @ 20:47:43
URL: http://stilettklackarochbarnvagn.blogg.se/
Postat av: mamsen

tänk om vi ändå bodde lite närmre varandra så kunde jag hjälpa dig med så mycket du ville. hade sett fram emot så att få råom mitt lilla barnbarn i helgen,vilket jag inte FICK... älskar dig gumman och mina små barnbarn. puss

2009-02-09 @ 00:10:35
Postat av: s h o p a h o l i c m a m m a n svarar

Mamma: Jag älskar dig=) Tack för att du finns=) Nu har jag i alla fall pratat förtånd med R om han inte tycker att det är okej så får hon komma i alla fall..Puss



Maya & max... Det kommer massor med bilder i vår=)





2009-02-09 @ 01:26:06
URL: shttp://shopaholicmamman.se
Postat av: Sandra

Läste att ni ska separera och ville bara säga att jag tycker att du är en stark och UTMÄRKT förebild för alla kvinnor ute i sverige som lever i ett olyckligt förhållande och känner sig fångade. Man behöver inte bo tillsammans bara för att man har barn ihop, barn kan ha det väldigt väldigt stabilt bara föräldrarna bor relativt nära varandra och samarbetar kring barnets bästa. Låter som ni kommer att bli goda vänner genom det här så då kan detta aldrig vara ett dåligt beslut. Som barn vill man se sin mamma vara lycklig, min mamma var olycklig med min pappa och jag och min syster led av att se henne sådan:( Idag är de skilda sedan länge och hon bor i ett mysigt hus (radhus hihi) ihop med sin nya sambo och de har det så bra ihop=) Vi är så glada för hennes skull!! Vi mådde aldrig dåligt av separationen då de behöll den vänskap som fanns gömt under allt relationsförknippat bråk. Vad härligt för dig med en nystart i ett radhus=) Är det i *-hagen med? =) Jag kommer därifrån, född där och uppvuxen och vet att du skrivet det förut. Växte upp på Gäddstigen=)

2009-02-09 @ 09:32:18

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0