Tisdagen den 6/5 - 2008

t
Idag har i varit på stan och myst med mina favoriter...
 Vi hade tänkt sitta ute i solen men den gömde sig för oss... typiskt.. Imorgon ska vi en sväng till Uppsala över dagen då min minsta lillebror fyller 10år.. Dessvärre så har jag inte köpt någon present än.  För vad köper man till en 10-åring? Så vi får ta en vända på stan imorgon och se vad vi hittar.. Annars får jag vara så tråkig och ge honom lite pengar..

Dagens outfit: Vit kofta Gina T, Jeans Zara, Linne Cubus och Klocka Tritoni

Nu är klockan massor så jag måste så och lägga mig.. Hoppas i haft en bra dag! natti natti.. Kram T



Kommentarer
Postat av: SANDRAN-RAJ

Gud, vilken fin kofta! tumme upp

Postat av: lotta

snyggt:D

2008-05-07 @ 05:28:59
URL: http://charloppiey.blogg.se/
Postat av: sanny

fint :)

2008-05-07 @ 07:46:35
URL: http://sannyt.blogg.se/
Postat av: Sofia

Fast jag tror inte att pengar sitter så fel hos en 10 åring :D tänk så mycket godis och bus man kan köpa.

2008-05-07 @ 07:51:52
Postat av: Sandra

Pengar brukar faktiskt vara en hit =) Jättefin kofta du köpte!

2008-05-07 @ 08:19:28
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Jättefina jeans! :) Jag hade nog blivit glad om jag fick pengar när jag var 10 år...

2008-05-07 @ 09:20:12
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Josefin

min sønn blir 10 år i juni og bare ELSKER klær og syns alt jeg kjøper er fint - ja, jeg har forstått hans stil, så det er faktisk morsomere å kjøpe klær til ham enn til hun som blir 5 til sommeren - det er ikke bare rosa det skal være hos henne og jeg skjønner IKKE hennes smak....

Ja så jeg hadde kjøpt klær til min 10 åring, sko, eller ting og tang som armbånd og kjeder også faktisk digger han!

2008-05-07 @ 13:53:33
Postat av: Anonym

min sønn blir 10 år i juni og bare ELSKER klær og syns alt jeg kjøper er fint - ja, jeg har forstått hans stil, så det er faktisk morsomere å kjøpe klær til ham enn til hun som blir 5 til sommeren - det er ikke bare rosa det skal være hos henne og jeg skjønner IKKE hennes smak....

Ja så jeg hadde kjøpt klær til min 10 åring, sko, eller ting og tang som armbånd og kjeder også faktisk digger han!

2008-05-07 @ 13:54:37
Postat av: a

den koftan köpte jag i lila igår för 79:- , ett riktigt kap =)

2008-05-07 @ 18:05:13
Postat av: Magdalena

du klär dig så snyggt!

2008-05-08 @ 10:38:44
URL: http://smultronros.webblogg.se/

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0