Ny kategori! Fråga shopaholicmamman!

Jag får en del frågor och mejl angående kläder, tips och annat.. Så därför tänkte jag börja med en ny kategori som heter "fråga shopaholicmamman" där jag publicerar alla era frågor och svar...


Idag fick jag detta mejl:image1625

Hej världens bästa bloggerska!!

Jag läser din blogg väldigt ofta och idag så fastnade jag för ett inlägg. Jag blev helt

 

kär i Ashley Olsens blåa skjorta. Den har ALLT - underbar färg och dessutom är den oversized. Jag har letat och letat överallt ,(t. o.m på herravdelningar), efter en liknande men utan resultat=(. Nu vill ja ha din hjälp! Kan du inte fråga dina läsare om de har sett någon liknande i någon butik eller på nätet? Eller vet du själv?

Hoppas på svar,
Mvh Amra


SVAR: Hej Amra! Och tack för komplimangen! Va go du är!
H&M har faktiskt en liknande variant för
298:- finns i färgerna Grå, vit och blå!

Kramis Therese
Kommentarer
Postat av: SANDRA

Ahaa, det är till dig OXÅ man kan gå om man vill få råd och modetips? Så bra =)

Postat av: s h o p a h o l i c m a m m a n

Sandra: Ja är det något du undrar är det bara att fråga!
hihi

kramis

2008-03-22 @ 21:41:50
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se
Postat av: Bea

Jag har väntat på att kommentarfunktionen på inlägget Kan man få för många klänningar? ska funka igen men det verkar inte komma igång. Därför frågar jag precis som många andra gjort, finns dom på hemsidan och är det bara jag som ser dåligt i så fall? Tack på förhand

/B

2008-03-22 @ 22:03:59
Postat av: Jasmine

Haha, tack så mycket :)

2008-03-22 @ 22:13:50
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: s h o p a h o l i c m a m m a n

Bea: nu funkar det.. Klänningarna ligger faktiskt under kategorin toppar i H&Ms webshop... Hoppas du hittar va du söker=)

Kramis Therese

2008-03-22 @ 22:19:03
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se
Postat av: M´s Place

Svar: Oj tack så jätte mycket :)

Brukar kika in på din blogg lite då & då, verkligen en intressant blogg du har!=)

2008-03-22 @ 22:20:43
URL: http://mandysplace.blogg.se
Postat av: Bea

Tusen tack =)

2008-03-23 @ 11:34:46
Postat av: Anna

jag är ute efter en svart ganska tajt kjol som slutar strax nedanför rumpan och som man kan ha svarta tajts eller leggings till. Det får gärna vara typ lite stretch i den då sitter den nog bättre. har du någon aning om vart man kan få
tag på en sådan? Vore kanonfint med lite tips till lantisen.

2008-03-23 @ 16:34:20
Postat av: s h o p a h o l i c m a m m a n svarar

anna: H&m har en billig variant för 98:-, annars så har American apperal en variant http://store.americanapparel.eu/rsa7303.html.. Jag brukar använda en tubtopp hihi säljs på dom flesta butiker... Lycka till och hoppas du hittar vad du söker

kram therese

2008-03-24 @ 22:17:44
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0