Dagens tips! Billig cardigan...

image1127
Igår gick jag in på JC
(som jag aldrig handlar på) en snabbis för att jag såg att dom hade 70% rabatt... Så såg jag denna plommonlila goding liggandes på bordet.. Och gissa vad den kostade? JO 79:-! Rena fyndet! Självklart va jag tvungen att slå till, för färgade koftor lyser med sin frånvaro i min klädkammare... Helt okej material är det med 35% bomull, 30 % Viskos, 27% polyamid och 3 % angora...

Såg även att dom hade lite andra färger som Beige och randiga..
Kommentarer
Postat av: tiara

vad fin! är den tunn eller tjock i materialet? :)

2008-01-11 @ 01:38:11
Postat av: Amanda

Den där har jag också, mitt bästa reafynd i år! =)

2008-01-11 @ 11:21:05
URL: http://shoppingbloggen.com
Postat av: Sofia

Oj, vilket fynd! Ska kolla efter dem nästa gång jag är på stan!

2008-01-11 @ 12:35:20
URL: http://sofiakpa.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0