Dagens.. Onsdag...

image1202Idag har jag varit och lunchat på stan utan barn... Tänk va konstigt det känns att få äta ifred utan att ha en liten tyrann som sitter bredvid och skriker, kladdar mat överallt och ska ha det godaste från din tallrik=) Älskade barn om ni visste vad vi älskar er!
 
Jag och mina damer tog en sväng på stan mellan lunch , plugg (Nya kursen är jätteintressant, har suttit och pluggat hela kvällen) och dagishämtningar.. Ett av stoppen blev Polarn och pyret.. Vi va helt saliga över alla nyheter dom fått in.. Bla Svarta Windstoppers och super söta randiga mössor.. Givetvis gick ingen av oss därifrån tomhänt =) Vi gick även in på Lindex för att kika efter strumpor  till dom små.. Jag hittade en jättesöt randig tröja till lillen som endast kostade 79,50:-  och när jag kommer fram till kassan för att betala säger hon att det är rea på den.. så den är sänkt till 49,50 men just nu har dom 50% rabatt på reapriset så jag fick den för endast 24,50:- Det kallar jag FYND

Dagens "H&M" Outfit: Svart tischa H&M, Grå kofta H&M, stuprörsjeans H&M, Lila Armband Chique.se och klocka Tritoni...



Kommentarer
Postat av: Izabelle

Snygg outfit

2008-01-23 @ 22:48:09
URL: http://honizabelle.blogg.se
Postat av: s h o p a h o l i c m a m m a n

Izabelle: tack =)

2008-01-23 @ 22:49:34
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se
Postat av: Agge

Vad kul att de var så mycket biligare. Man blir glad när sånt händer! =)

2008-01-24 @ 20:22:21
URL: http://Piiskamig.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0