Gårdagens otroligt sena..

image1306Igår satt jag i tre timmar och försökte publicera dagens outfit men icke sa nicke, blogg.se strulade för ovanlighetens skull=(

Så här kommer gårdagens:

Igår va vi på öppna föskolan med mika och sebban, killarna lekte så fint, gick runt och pulade med alla saker som vanligt...  Skruttisar,  va även förbi V och lämnade pyttesmå bebiskläder =) Tänker på er ♥

Fick hem lite roliga paket igår vad det fanns i visar jag idag, det är bla några produkter som jag ska recensera..



Gårdagens outfit: Jeans La redoute, grått linne Gina T och svart cashmere kofta från La redoute.





Kommentarer
Postat av: Angelica

du passa as bra i jeansen.

2008-02-07 @ 09:47:36
URL: http://Angelicahl.blogg.se
Postat av: Victoria

Tack gumman för kläderna :-) Var jätte söta..
Kramis

2008-02-07 @ 12:36:25

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0