ZzzzZzzz.......

Det borde innföras en lag på att man ska få sova minst 8 timmar i sträck och inte behöva kliva upp tidigare än 9 som småbarnsförälder..
Inatt har lillen vaknat en gång i timmen men ville ändå kliva upp kl 5.50.. Heeeelt galet... Är så trött så det känns som att jag skulle kunna somna stående.. ( tror det är fler tänder och förkylning på G)
Igår var jag och svärmor och tittade på huset igen. Ser likadant ut dena gång som i söndags ;-)
Det var 4 andra familjer som var där och tittade bla en mamma från babysången jag går på.
( den kvinnan är en riktig skrytmåns usch, satt och pratade om att hennes man minsann är chef över 20 pers och att dem hade budtrissat ett hus för ett tag sen och sen hoppat av.. Nej fy för sånna människor)
Hon var där med sin man och sina svärföräldrar och gick och planerade högt hur dom ska riva väggarna här och där och hur dom skulle inreda mm... Kärring...

Ska bli spännande att se vad mäklaren säger idag, om någon bjudit över oss eller ej.. HAr en känsla av att vi tyvär inte kommer vinna.. åhhh... Vill...
Okej det är inte världens finaste hus men om jag får gå loss på det så kommer det bli precis som vi vill ha det....

Planer för dagen:
Bjuda mer på huset, plugga, kanske få fin besök i eftermiddag? hihi, sova middag  med lillen..
Dagens outfit: ...............
image583

Skulle inte säga nej till detta hus som Zlatan och hans Helena köpte för en tid sedan

Kommentarer
Postat av: satu

Hur gamla är dina barn ?
kram Satu

2007-09-20 @ 07:27:44
URL: http://satuelisa.blogg.se
Postat av: Shopaholicmamman

Satu: Min son är 1 år om 2 veckor och min dotter är 3 år kram

2007-09-20 @ 10:12:56
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0