Visste du?

Visste du att förra året spenderade vi svenskar ungefär 5 miljarder på jeans det motsvarar ca 14,1 miljoner par jeans. Just nu är jeans det mest populära plagget och vi har i snitt 1,5 par i våra garderober=)

Förrr var det fabriksslitningar och gällivarehäng som gällde men du ska det vara raka och smala jeans i indigoblått som blir naturligt slitna.
De två populäraste märkena är Lee och Levis.

Jag tycker att jeans är både snyggt och skönt och kan kombineras i oändlighet..
PÅ jobbet, hemma,  tvättstugan, på festen ja överallt utom på bröllop...

Jag äger ca 15 par jeans (även om inte alla används) och är alltid på jakt efter ett par till, för jeans kan man aldrig få för många av.. Däremot så är jag inte så märkesfixerad utan gillar allt från h&m, till seven for all man kind...
Är dom snygga och sitter bra spelar märket ingen roll...

Hur många par jeans äger du?

image606

Kommentarer
Postat av: moa

1,5 par i snitt? :D haha, har man halva jeans?

2007-11-15 @ 17:10:30
Postat av: Saidnatalia

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2008-09-11 @ 11:48:36
URL: http://saidnatalia.blogspot.com

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0