Vicka på rumpan...

Lördag idag och jag och prinsessa ska gå på dans.. Nja, eller prinsessan ska dansa och jag ska sitta utanför och vänta=) Sen ska vi ta lite tjejshopping på stan.. Killarna får vara hemma....

Igår hade vi det jätte mysigt med Sandra och lillsessan, shoppade inget till mig själv (vad är det med mig?)

Köpte
: Gant strumpor och skor till lillen, En stor my little ponny som kan prata, leggins till dansen och byxor att ha på dagis till sessan
Anledningen till huddinge shoppingen var att vi skulle spana in butiken Best of brands.
Butiken förtjänar ett eget inlägg som kommer under dagen=) Grym butik  och vilken kunnig personal speciellt på herravdelningen =)

Nej, nu ska vi äta frukost.. och mysa lite=)


HA en underbar lördag!
Kommentarer

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0