Tvätta och gå på dans

Idag är det lördag vilket innebär dans för prinsessan..
Ska även tvätta lite kläder.. En sisådär 9 maskiner.... hur lyckas jag med att få så mycket tvätt?! (undra om det har att gör med att varken jag eller någon annan i denna familj använder ett klädesplagg i mer än en dag)

Ska passa på på att ta en snabbvända på stan medans sessan dansar. Även om inte vädret lockar... (det är kallt, grått, det blåser och regnar)

Igår när jag var i uppsala köpte jag en riktigt snygg cardigan på monki (första gången jag handlar på monki) som jag kommer tipsa om i ett inlägg senare idag.. Ett riktigt fynd vill jag lova=)
Min mor köpte en likadan men i en annan färg...
Tack älskade mamma för en super mysig dag. så trist att vi bor så långt ifrån varandra...

Vad är egentligen skillnaden på en cardigan och en kofta? ngn som vet?

Kommentarer
Postat av: Evelina

hm...cardogan kanske är längre? ne jag vet inte =)
är det någon banner på gång? =)
kram!

2007-09-29 @ 11:09:02
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: satu

cardigan är väl det de heter för karlar?
kanske jag har fel?

2007-09-29 @ 11:51:16
URL: http://satuelisa.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0