Today it´s friday..

Åh va skönt med fredag... Visserligen jobbar älskling som vanligt men det är skönt med helg ändå..
Dock längtar jag tills helgen är slut så vi får börja buda på huset vi vill köpa.. Håll tummarna för oss, att vi får det.. hihi
Lillen har knappt sovit något ikväll vaknat minst 20 gånger och inte kunnat somna om..
SÅ jobbigt.. Känner mig som en Zoombie idag.. Vet inte varför han inte kan sova?! Kan det vara fler tänder.. Hmm
Idag ska vi till Bvc på 10 månaders kontroll
(lite sent dock då han fyller 1 år om 3 veckor) alltid kul att se hur mycket barnen dem växer=)



Planer för dagen: Bvc, sen ska vi äta lunch på McDonald's (sessan tycker det är så gott men vi äter sällan där så vi får passa på när man får Shrek leksaker)

Kläder: Återkommer med det=)

Kommentarer
Postat av: Sussi

Lycka till med budgivningen! Själv har jag alltid lyckats få det jag velat ha. Peppar peppar... Men jag har haft många vänner och arbetskamrater som tillslut blir helt deppiga av att mista hus efter hus!

2007-09-14 @ 09:40:44
URL: http://metrobloggen.se/Lifebysussi
Postat av: Linn

håller tummarna för er:)

2007-09-14 @ 15:54:43

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0