Tisdag.. Plugg och frisördax...

Åh va irriterad jag blir.. Mitt Internet har strulat hela morgonen... Men nu verkar det funka igen..
(och inte nog med det när lillskrutten låg och sov så kom självklart hantverkaren som skulle laga våran handfatt som läckte och bankade hårt på dörren.. Och vips så vaknade skrutten som bara hade sovit i 20 min.. Åhh va arg jag blir...)


Just nu sitter jag och lillen och myser med tänd ljus och med en varm kopp te.. Är så frusen idag..


Planer: Plugga och gå till frisören med prinsessan kl 15,30.

Outfit: Mysdress från ellos.se

image560

Kommentarer

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0