Söndagsmys...

Idag skulle vi ha gått på husvisning men jag hade blandat ihop dagarna=) snurrfia..
Trodde visningen skulle vara idag men den va igår... Så jag ringde till mäklaren och sa som det var och frågade om vi kan få titta någon annan dag.. Så vi ska få titta i veckan i stället..
SÅ i dag blir det bara en mysig hemma dag och med gott sammvete för ute är det riktigt höstrusk..
SKa försöka få älsklingen att åka till postenkontoret och hämta ut mina paket jag fått.. (återkommer med vad dom innehåller senare)

Nej nu ska jag krypa upp i soffan med min man och och prinsessa och mysa lite medans lillen sover.. Sen ska här lagas mat...

Idag blir det Kalops och frusen hallontårta eller blåbär och hallonpaj till dessert

Ha en mysig söndag!

image534
Kommentarer

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0