Söndag.......

Idag är det söndag och det betyder HUSVISNING.. Jippie.. hihi..
Ska bli så spännande.. Men det känns jobbigt på samma gång för jag vill VERKLIGEN ha huset (jag vet att jag inte sett hur det ser ut inne än förutom på bild men jag är fast) Om vi inte vinner budgivningen kommer jag bli så besviken... Jag har ju redan inrett hela huset i huvudet (hihi sån är jag)
Så från och med idag så kommer det vara några olidliga dagar med budgivning..

Planer för dagen: Husvisning och god middag..
Outfit: Stuprörsjeans, grå oversizad kofta och linne... Ute: Trench och stövlar=)
Middag: Baconinlindad köttfärslimpa med koktamorötter, ruccolasallad och brunsås och tll dessert blir det hembakad äppelpaj med vaniljsås.. *mumms*

Ha en underbar söndag och mys massor för snart är helgen slut...

♥Kram T

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Ååh hoppas ni får huset :)

2007-09-16 @ 09:06:25
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Anni

Nu åker jag! Hihi! Ha det bääst pusss!

2007-09-16 @ 09:24:38
URL: http://annishopaholic.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0