Shopping i stan..

Tisdag idag och jag ska in till stan (Sthlm) och shoppa lite=) Det lär vara massor med folk eftersom att det är löning idag med förhoppningsvis så har jag tur eftersom att jag åker in nu på morgonen...
Ska kika efter ridbyxorna på Zara och lite annat jag är sugen på att köpa.. Vill ha fler koftor...
SKa även kika på indiska efter den fina koftan jag vill ha..

Igår hade jag en tenta i personaladministration hoppas att det gick bra=)

Nu ska jag klä på oss, lillen har sin nya fina whyred tröja på sig, den e sååå söt=)

Planer: Shoppa i stan..
Outfit: Svarta leggins, grå knästrumpor, vitt ribbatlinne och stor svart kofta.. Ute: blir det svarta stövlar och svart trench till...

Ha en bra dag!
och till alla små söta sjuklingar, krya på er =)


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej hej! Vi får försöka ses nån dag i stan...
Vad är det för Whyred tröja prinsen har?
Måste oxå tala om att mina Whyred stövletter är bland det bästa jag köpt. Super sköna & fantastiskt snygga...
Kramis

2007-09-26 @ 07:33:14
Postat av: Kjartankajsa

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2009-05-15 @ 10:52:41
URL: http://kjartankajsa.blogspot.com

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0