Regninga Måndag...

Idag är det babysång på schemat igen och lunch på stan... Ska ringa mäklaren med och ställa lite frågor..
Det va inte alls lika fint som på bild men vi vill ändå ha det... Tyvär tror jag inte vi kommer att få det för det var närmare 30 personer som skrivit upp sig som intresserade... Och vi har satt en gräns för vad vi vill betala..
Jaja nog om det... Nu ska jag göra mig iordning och äta frukost med min prins...

Planer för dagen: Ringa mäklaren, Luncha, Babysång, byta mn kofta, skicka paket=) mm...
Outfit: ?

Ha en bra dag!
Kommentarer
Postat av: Ingeamal

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2009-05-25 @ 10:42:28
URL: http://ingeamal.blogspot.com

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0