OOOps

Blev visst lite många inlägg när jag skulle försöka mig på att mobilblogga=)
Idag har varit en kanonmysig dag med Mika.. Tack för idag min vän=)
Blev lite babysång som småkillarna ÄLSKAR, lunch och en vända på stan..
Hör och häpna.. INGEN SHOPPING! Det är rekord! hihi...
Eller räknas bud på huset som shopping? åhhhh denna väntan... VILL VERKLIGEN VINNA BUDGIVNINGEN!
Vi ska gå på en extra visning på onsdag och inspektera.. Ska bli spännande att se vilka vi budar mot=)
JAg ber om ursäkt för allt hustjat men mer kommer det nog bli=)

Nej, nu ska jag lässa bloggar och sen är det sängen som gäller..

NAtti natti

Kommentarer
Postat av: Mika

tack själv min vän =)
jag har gott inflytande på dig när det gäller shopping, haha =)
kram kram

2007-09-18 @ 06:24:57
URL: http://www.mika83.blogg.se
Postat av: josefine

Du är SÅ snäll!
Önskar ALL lycka med budgivningen!!
kramar
ps. jag reste hem i senapsgula strumpbyxor + grå stor kofta, E trodde jag hade fått gula ben haha! kramar

2007-09-18 @ 21:20:11
URL: http://prinsessans.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0